петак, 21. јун 2013.

#1 Mrs kucko napokon online

Nosim:
AwAwPrada esarpu
Belo oridjinale krzno

Cao kucke.
Da se razumemo odmah na pocetku.
Ja nisam neka fejkusa, ja furam samo oridjinale.
AwAwPrada i AwAwZara su mi omiljene modne marke.
Ova oranzzz sa belim tufnama esarpa je od cistog pamuka i sivena je po mojoj meri.
Najvise volim da je nosim zavezanu u masnicu, jer mi se dopada kako lezarno pada na moje oridjinale belo krzno. Za moj izrazito umiljati pogled zaduzena je nevidljiva maskara i tonik "Cista vodica" kojim se umivam svako jutro.
Toliko od mene za prvi put, ocekujte moje redovne outfit postove.

Cmok, cmok kucke!
Vasa Ivet.

12 коментара:

  1. Mislim nije fer da mi se brisu komentari. :) Izgledas ko milion dolara. Ta vodica je cudo.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naravno da je fer.
      Ja sam zvezda i odobravam komentare koji mi se dopadaju ♥

      Vodica kosta milion dolara, kucko.
      A ja izgledam kao 2 miliona.

      Избриши
  2. Анониман21. јун 2013. 14:34

    Odakle ti pare za AWAWPRADU???? Sponzoruso. :P

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kupio mi je decko Krisko Drisko.
      On je poznati ilegalni biznismen iz Sofije.

      Избриши
  3. Анониман22. јун 2013. 01:37

    machko, totalno si moderna :P

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naravno kucko,
      Nisam strokava kao ti.

      Garant ne nosis sada svilenu AwAwMichaelKors esarpu.
      Mrs!

      Избриши